شهرستان بافق مقام اول استان یزد را دراعزام اردوهای راهیان نوربه خود اختصاص داده است

یزدفردا"فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بافق در گفتگویی با اعلام این مطلب گفت : طی دهه گذشته بیش از ده هزار نفر از اقشار مختلف مردم بافق در قالب 250 کاروان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
سرهنگ پاسدار"بمانعلی باقیان " افزود : تاکنون افزون بر 20 درصد جمعیت 45 هزارنفری شهرستان بافق به اردوهای راهیان نور اعزام شدند که قریب 80 درصد آنها جوانان ونو جوانان بوده اند .
وی با بیان اینکه حرکت این کاروان از نیمه بهمن ماه جاری آغاز می شود و تا اردیبهشت ماه 89 ادامه خواهد یافت اظهار داشت : با برنامه ریزی های انجام شده از سوی ستاد راهیان نور شهرستان بافق پیش بینی می شود در این مرحله نیز بالغ بر 500 نفر از قشرهای مختلف مردم این شهرستان جهت بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شوند.
سرهنگ "باقیان " تقویت باورهای دینی وارزشهای انقلاب اسلامی ودفاع مقدس ، آشنایی نسل جوان با راه ورسم وسیره شهدای دفاع مقدس به ویژه سرداران شهید ،مقابله با جنگ نرم وتهدیدات فرهنگی دشمن ، ترویج وگسترش فرهنگ ایثار وشهادت واشاعه فرهنگ وتفکر بسیجی در بین جوانان ونوجوانان را از مهمترین اهداف اعزام اردوی راهیان نور اعلام کرد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا